۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

مراسم تجلیل از کارمندان بازنشسته دانشگاه اصفهان

مراسم تجلیل از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه 30 سال خدمتِ کارمندان بازنشسته دانشگاه اصفهان در سال جاری، با حضور دکتر طالبی رییس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین شریف رییس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر میرخانی معاون اداری و مالی، دکتر صفری مدیر امور اداری،دکتر شاقول معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، جمعی از روسای دانشکده ها و مدیران ارشد دانشگاه، در سالن اجتماعات مهمانسرای دانشگاه اصفهان برگزار شد.


مراسم تجلیل از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه 30 سال خدمتِ کارمندان بازنشسته دانشگاه اصفهان در سال جاری، با حضور دکتر طالبی رییس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین شریف رییس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،  دکتر میرخانی معاون اداری و مالی، دکتر صفری مدیر امور اداری،دکتر شاقول معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، جمعی از روسای دانشکده ها و مدیران ارشد دانشگاه، در سالن اجتماعات مهمانسرای دانشگاه اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات 30 ساله کارمندان خدوم و وظیفه شناس دانشگاه اظهار داشت: بازنشستگی قطع ارتباط اداری نیست بلکه صرفا یک  تغییر وضعیت اداری است. رییس دانشگاه در ادامه ضمن تاکید بر استمرار تعامل همکاران بازنشسته با دانشگاه اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر کانون بازنشستگان دانشگاه با ریاست آقای مهری بسیار فعال بوده و پتانسیل بالایی برای افزایش ارتباطات بازنشستگان با دانشگاه را دارا می باشد.

دکتر طالبی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آقای مطیعی موسس و رییس پیشین کانون بازنشستگان دانشگاه تصریح نمود: مرحوم مطیعی  فردی دلسوز و هدفمند بود و برای استمرار ارتباط بازنشستگان با دانشگاه بسیار تلاش نمود. آن مرحوم همیشه از دانش آموختگان موثر و کارآمد دانشگاه اصفهان که در عرصه های سیاسی، علمی و بین المللی نقش آفرینی کرده بودند یاد می نمود و بر نقش خود و سایر همکاران دانشگاهی در فارغ التحصیلی این عزیزان تاکید داشت.

رییس دانشگاه همچنین اذعان نمود: همه افرادی که در دانشگاه کار می کنند در پیشبرد اهداف دانشگاه سهیم هستند و هر فردی با توجه به وسع و توان خود درتوسعه دانشگاه گام بر می دارد.

دکتر طالبی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای کارمندان بازنشسته، خواستار همدلی و دوستی بیشتر آن ها شد و تصریح نمود: دانشگاه در امور رفاهی تفاوتی بین کارمندان شاغل و بازنشسته نگذاشته و این دوران فرصت خوبی است تا با مراجعه به اداره رفاه از امکانات رفاهی تعیین شده برای کارکنان بهره مند شوید.

 

شایان ذکر است در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شریف رییس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز، بازنشستگی را دوران جدید زندگی دانست که سبک زندگی جدیدی را می طلبد.

وی در ادامه تصریح نمود: در نگاه اسلام افراد با کار سنجیده نمی شوند بلکه کرامت انسانی مهم است و باید همواره در حفظ و نگهداری کرامتی که خداوند به ما هدیه داده است کوشا باشیم.

 

همچنین دکتر ولی اله میرخانی معاون اداری و مالی دانشگاه نیز ضمن تقدیر از زحمات 30 ساله کارمندان بازنشسته اظهار داشت: زحمات شما عزیزان که 30 سال از بهترین ایام زندگی خود را مشغول به خدمت در این مرکز علمی بوده اید را قدر می دانیم و گام نهادن به دوره ی جدیدی از زندگی را به شما تبریک می گوییم.

وی دوران بازنشستگی را دورانی دانست که قدرت انتخاب بیشتری برای همه وجود دارد و می توان وقت و زمان بیشتری را صرف پرداختن به علاقه مندی های خود نمود.

دکتر میرخانی تصریح نمود: سعی کنید در این بخش از زندگی به کارهایی بپردازید که حس خوبی را به شما انتقال دهد به عنوان مثال قرائت قرآن، ورزش، مسافرت، دستگیری از افراد نیازمند و کارهایی از این قبیل که می تواند حس بسیار خوبی به شما انتقال بدهد.

معاون اداری و مالی دانشگاه در ادامه افزود: تلاش ما در امور اداری، کاهش مشکلات کارکنان است و اگر کوتاهی انجام شده غیرعمد و سهوی بوده است که از همه شما حلالیت می طلبیم. وی در پایان برای همه آرزوی موفقیت و پیروزی نمود.

 

شایان یادآوری است در این مراسم دکتر علی صفری مدیر امور اداری نیز ضمن تقدیر از 30 سال حضور موثر و کارآمد کارکنان بازنشسته دانشگاه که طی سالیان متمادی در پیشبرد اهداف دانشگاه کمک نمودند اظهار داشت: سال گذشته یکی از پیک های بازنشستگی دانشگاه اصفهان بود که حدود 64 نفر از همکاران به درجه بازنشستگی نایل شدند. مدیر امور اداری در ادامه ضمن بیان چالش های تامین منابع انسانی به تشریح شاخص های به کارگیری اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی در دانشگاه پرداخت.

دکتر صفری همچنین موفقیت، پیروزی و سربلندی را بدرقه راه بازنشستگان دانشگاه اصفهان نمود و خواستار توفیق برای خدمت صادقانه برای پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه شد.

گفتنی است در این مراسم از خدمات 30 ساله ی 64 نفر از کارمندان بازنشسته دانشگاه تقدیر به عمل آمد.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1399/06/22
تعداد بازدید:
1336
منبع:
Powered by DorsaPortal