۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

نمایشگاه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با مشارکت دنشگاه اصفهان در کنار سایر دستگاه های اجرایی استان اصفهان در محل بنیاد حفظ و آثار و ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.


نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با مشارکت دنشگاه اصفهان در کنار سایر دستگاه های اجرایی استان اصفهان  در محل بنیاد حفظ و آثار و ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش وب سایت خبریuinews نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس روز 21 شهریور ماه سال جاری، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گشایش یافت این نمایشگاه شامل غرفه هایی از بازسازی حماسه‌ها و عملیات‌ جنگی دوران دفاع مقدس و ارائه محتواهای مختلف مانند عکس، فیلم مستند، کتاب و هنرهای تجسمی و تصویری از جلوه‌های این دوران است که تا آخر مهر ماه سال جاری بر پا می باشد.

معرفی نقش دانشگاه اصفهان در دوران دفاع مقدس و آشنایی مردم بویژه جوانان دانشجو با ارزش‌های این دوران و سیره شهیدان از مهمترین اهداف شرکت در این نمایشگاه است.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور استاندار و شخصیت های ارشد نظامی استان اصفهان برگزار شد، از محصولات فرهنگی و هنری دفاع مقدس رونمایی و از شماری از پیشکسوتان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و فعالان فرهنگی و هنری دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1399/07/08
تعداد بازدید:
849
منبع:
Powered by DorsaPortal