۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

بازدید از روند اجرایی و اتمام فاز اول تعمیرات خوابگاه های دانشگاه

معاون اداری و مالی دانشگاه به همراه مدیر دانشجویی دانشگاه از روند اجرایی و اتمام فاز اول تعمیرات خوابگاه های دانشگاه بازدید و نسبت به افتتاح و ارائه به بهره برداران اقدام نمود.


معاون اداری و مالی دانشگاه به همراه مدیر دانشجویی دانشگاه از روند اجرایی و اتمام فاز اول تعمیرات خوابگاه های دانشگاه بازدید و نسبت به افتتاح و ارائه به بهره برداران اقدام نمود.

به گزارش وب سایت خبری uinews دکتر ولی اله میرخانی پس از بازدید از بازسازی های صورت گرفته اظهار داشت: تعمیرات خوابگاه های دانشجویی امسال در دو فاز اجرایی خواهد گردید که اینک و در پایان تابستان، فاز اول تعمیرات و بازسازی خوابگاه ها در موعد مقرر به پایان رسیده و تحویل بهره برداران گردیده است. در فاز اول از طریق دو قرارداد اجرایی عملیات اجرایی مهمی انجام گرفته که بالغ بر سی و پنج میلیارد ریال جهت رفاه دانشجویان هزینه انجام گرفته است.

 

معاون اداری مالی دانشگاه ضمن تقدیر از ناظرین دفتر فنی طرح های عمرانی افزود : احداث سالن چندمنظوره جهت مطالعه، نمازخانه و فعالیت های فرهنگی دانشجویان در جوار خوابگاه شهید نیک نژادی، تامین روشنایی زمین های ورزشی شهید نیک نژادی و شهید فهمیده جهت خواهران و برادران، بازسازی سرویس های بهداشتی خوابگاه شهید مفتح از جمله درخواست و نیازهای دانشجویان در خوابگاه بود که همگی انجام گرفته اند.

وی در ادامه تصریح نمود: تمرکز تعمیرات در فاز اول اکثرا بر زیر ساخت های تاسیساتی و اساسی بوده است که در صورت عدم انجام، خوابگاه ها را دچار مشکلات متعدد می نمود و امروز این موارد همگی مورد بازسازی و تعویض قرار گرفته اند که به طور مثال می توان به تعویض انشعاب اصلی آب خوابگاه ها که فرسودگی بیش از حد آن چندین مرتبه حادثه افریده بود اشاره کرد و یا خرید دیگ و منابع و اصلاح موتورخانه خوابگاه ها که مورد تعمیرات قرار گرفتند.

 

دکتر میرخانی در بازدید از خوابگاه شهید علم الهدی در مورد اصلاح سیستم گرمایش خوابگاه افزود : گرمایش خوابگاه شهید علم الهدی با هواساز و بصورت چرخشی بود که با نظر کارشناسان دفتر فنی و درخواست دانشجویان، تبدیل به سیستم گرمایش با رادیاتور گردید و با هزینه و تدبیری که صورت گرفت امروز دانشجویان ساکن در این خوابگاه می توانند از گرمایش مطبوع و استاندارد این خوابگاه بهره مند گردند.

 

در پایان این بازدید دکتر میرخانی و دکتر احمدنژاد از پیمانکاران پروژه (شرکت سازه شکوه و رهاگستر چهلستون) و ناظرین پروژه (آقایان مهندس آرسته، مهندس مهدیان، مهندس گلشیرازی، مهندس مقصودی و مهندس ترقی) تقدیر و تشکر نمودند و نوید ادامه تعمیرات در خوابگاه ها در سال جاری را با تعمیرات اساسی خوابگاه شهید تندگویان اعلام نمودند.

 

 

تاریخ:
1399/07/12
تعداد بازدید:
875
منبع:
Powered by DorsaPortal