۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

رونمایی از میز همکاری دانشگاه اصفهان و اداره کل استاندارد استان اصفهان

میز همکاری دانشگاه اصفهان و اداره کل استاندارد استان اصفهان باحضور دکتر رسول رکنی زاده معاون پژوهش و فناوری، مدیر ارتباط با صنعت و جامعه و مدیر پژوهشی دانشگاه رونمایی شد.



میز همکاری دانشگاه اصفهان و اداره کل استاندارد استان اصفهان باحضور دکتر رسول رکنی زاده معاون پژوهش و فناوری، مدیر ارتباط با صنعت و جامعه و مدیر پژوهشی دانشگاه رونمایی شد.     

به گزارش وب سایت خبریuinews یکشنبه 14 دی ماه سال جاری، جلسه ای با حضور مهندس محمود فرمانی مدیرکل استاندارد استان اصفهان و همراهان و دکتر رسول رکنی زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان و مدیر و کارکنان دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه در حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه تشکیل شد و در آن، در خصوص نحوه همکاری و تعاملات میان دو سازمان بحث و تبادل نظر گردید که حاصل آن، امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه بود. بهره گیری از امکانات و توانمندی های پژوهشی، فناوری و نوآوری طرفین، همکاری های پژوهشی و ایجاد کرسی استانداردسازی در دانشگاه و ایجاد دفاتر همکاری مشترک، برگزاری دوره های کوتاه مدت مشترک و اجرای کارگاه های آموزشی با محوریت استانداردسازی از مهمترین مفاد همکاری است که در این تفاهم نامه مورد تأکید قرار گرفته است.

در این چارچوب، تشکیل حداقل یک کمیته فنی استاندارد در دانشگاه اصفهان، مشارکت اعضای هیأت علمی دانشگاه در آسیب شناسی واحدهای صنعتی، بازرگانی و خدماتی و اصلاح و تدوین استانداردهای ملی و مشارکت در استانداردهای بین المللی، بسترسازی مناسب برای فعالیت های کارآموزی و کارورزی دانشجویان، تدوین محتوا و ارائه یک درس 2 واحدی اختیاری با عنوان آشنایی با قوانین و مقررات استانداردها، اصلاح فرآیند های اداره کل استاندارد اصفهان و برطرف نمودن نیازهای پژوهشی آن اداره کل توسط دانشگاه رئوس مهم فعالیت های پیش رو پس از امضای تفاهم نامه عنوان شد که به مرور اجرایی خواهند شد. همچنین، تخصیص ظرفیت فرصت مطالعاتی در جامعه و صنعت به اعضای هیات علمی از طرف آن اداره کل مورد استقبال قرار گرفت.

پس از امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه، طی مراسمی از میز همکاری رونمایی شد و شیوه اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفت.

 

تاریخ:
1399/10/15
تعداد بازدید:
621
منبع:
Powered by DorsaPortal