۱۳۹۹ سه شنبه ۱۹ اسفند
انتخاب 7 مقاله برتر در مراسم اختتامیه ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها
دبیر ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در مراسم اختتامیه این کنفرانس که به صورت مجازی برگزار شد، 7 مقاله برتر در حوزه های حقوق و جامعه شناسی، فنی، هنر، مدیریت و اقتصاد، روانشناسی و یادگیری را معرفی نمود.

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif


دبیر ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در مراسم اختتامیه این کنفرانس که به صورت مجازی برگزار شد،  7 مقاله برتر در حوزه های حقوق و جامعه شناسی، فنی، هنر، مدیریت و اقتصاد، روانشناسی و یادگیری را معرفی نمود.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر جواد راستی دبیر ششمین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در مراسم اختتامیه این کنفرانس اظهار داشت: کرونا فرصتی در اختیار ما گذاشت تا با مجازی کردن این رویداد بین المللی، مخاطبان علاقه مند را از سراسر دنیا در کنارمان داشته باشیم.

دکتر راستی در ادامه ضمن تشکر از عوامل اجرایی کنفرانس، تصریح نمود: مجازی بودن کنفرانس فرصتی در اختیار ما قرار داد که ویدئوهای مقالات و سخنرانی های پژوهشگران را در اختیار داشته باشیم که از طریق تالار مجازی کنفرانس بعد از این رویداد به صورت دائمی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

دبیر ششمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» گفت: از 85 مقاله پذیرفته شده در این دوره، 7 مقاله ارائه شده در نشست‌های تخصصی به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

وی افزود: برگزاری آنلاین رویداد موجب شد تعداد بازدیدکنندگان کنفرانس چند برابر دوره های قبل شده و تعداد متوسط 3500 نفر بازدید کننده در سراسر جهان در این رویداد شرکت کنند.

مدیر مرکز بازی های رایانه ای و صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان با اشاره به برگزیدگان این کنفرانس اظهار کرد: از مجموع مقالات ارسالی به دبیرخانه این کنفرانس، 85 مقاله پذیرفته شد که 22 مقاله در حوزه روانشناسی، 11 مقاله در حوزه یادگیری و آموزش، 3 مقاله در حوزه حقوق، 9 مقاله در حوزه جامعه شناسی، 8 مقاله در حوزه مدیریت و اقتصاد، 14 مقاله در حوزه فنی و مدیریت و 18 مقاله در حوزه هنر بود و از مجموع 85 مقاله، حدود 38 مقاله منتخب، به صورت آنلاین در این رویداد ارائه شد.

دکتر راستی افزود:  7 مقاله برتر در حوزه های حقوق و جامعه شناسی، فنی، هنر، مدیریت و اقتصاد، فنی و هنر، روانشناسی و یادگیری به شرح زیر به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند:

نشست حقوق و جامعه شناسی:

 

مطالعه تطبیقی میان شاخص‌های تربیتی والدین و شاخص‌های نظام رده‌بندی بازی‌های رایانه‌ای (محمدحسن یادگاری، فاطمه حاج کاظم تهرانی)

 

*نشست مدیریت و اقتصاد 

ارائه یک روش ایجاد توازن در حلقه اقتصادی بازی‌های رایانه‌ای موبایلی به منظور افزایش درآمدزایی (علی علایی کرهرودی، مهرداد آشتیانی)

 

نشست فنی-هنر

Adaptation of Avatar Upper Limb with Patient’s Capabilities in Rehabilitation Serious Games (Sina Haqroosta, Ali Nadian-Ghomsheh)

 

* نشست فنی

چگونگی واکسیناسیون افراد در بازی جدی با مدل‌سازی مبتنی بر گراف (محمدرضا محمدنژاد، مرتضی دری‌گیو، فرزین یغمایی)

 

*نشست یادگیری

بازی «زبان من»: طراحی یک بازی رایانه‌ای به منظور بررسی تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر آموزش کتاب فارسی پایه پنجم ابتدایی (عباس موسیوند، شهریار درهمی، مهدی پورجعفر)

 

 * نشست روانشناسی

بررسی تأثیر بازی رایانه‌ای تمدن بر مهارت حل مسئله در دختران نوجوان با مهارت اجتماعی پائین (بهنام قابل دمیرچی، مینا اسماعیلی)

 

* نشست هنر

تحلیل زیبایی‌شناسانه بازی نورهود (نیما نادرنژاد، رویا حلمی)

 

گفتنی است ششمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها 30 بهمن و یکم اسفند با برگزاری 6 سخنرانی کلیدی از سخنرانان ایران و چند کشور دیگر، 7 نشست تخصصی ارائه مقالات و 2 پنل تخصصی به مدت 2 روز به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

 

تاریخ:
1399/12/01
تعداد بازدید:
209
منبع:
Powered by DorsaPortal